Job 13 van 115


Report this listing

Solliciteren



Commercieel medewerker


Functie

Wil jij graag vrijheid in jouw job? Ben je een expert op het gebied van pneumatische automatisatie? Breng je graag jouw kennis bij aan anderen? Wil jij graag een uitdagende en boeiende job? Super! Lees dan zeker verder.

Het bedrijf is marktleider in Belgische distributie van verbruiksartikelen op verschillende segmenten. Op heden zijn er 10 locaties binnen België, waarbij ze er naar streven om verder te groeien en uit te breiden. Met een gepassioneerd team van al meer dan 400 werknemers en een uitgebreid technisch assortiment van meer dan 400 000 producten, willen ze jouw graag toevoegen aan hun verhaal.

Jouw dag zal er als volgt uit zien:

  • Verlenen van advies aan de klanten in complexe vraagstukken, pneumatische automatisatie
  • Behandelen van offertes binnen jouw expertise domein
  • Offertes opvolgen en omzetten naar orders
  • Telefonisch geef je klanten een gedegen advies
  • Je adviseert de klanten inzake prijzen, kortingen en marges in jouw offertes
  • Aanspreekpunt zijn voor collega's binnen- en buitendienst, over jouw expertise
  • Samen naar oplossingen zoeken met de klanten
  • Klachten behandelen en opvolgen
  • Je onderhoudt operationele contacten met jouw collega's, klanten en leveranciers
  • Deelnemen aan campagnes en trainingen

Jouw profiel

  • Je behaalde een diploma binnen een technische hogere richting, of je bent gelijkwaardig door een 3 tal jaren ervaring met expertise in pneumatische automatisatie
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands, dit voor een optimale communicatie met de klanten en jouw collega's
  • Je wil jouw technische expertise graag koppelen aan een commerciële uitdaging
  • Je werkt graag in team, om samen met jouw collega's de resultaten te behalen
  • Je krijgt energie van klantencontacten, dagelijks zal je met klanten bezig zijn
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Klanten: Bedrijven
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

Aanbod

  • Onmiddellijk vast contract
  • Fulltime job
  • Maandag - Vrijdag
  • 40 uren werkweek
  • 20 verlofdagen vrij te kiezen
  • 12 betaalde ADV dagen, vrij te kiezen
  • Maaltijdcheques
  • Eco cheques
  • Groepsverzekering
  • GSM abonnement
  • Uitgebreid aanbod aan opleidingen
  • Expert op jouw domein
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Mogelijkheid om fiets te leasen
  • Sollicitatieprocedure: 1ste gesprek via Teams met HR, 2de gesprek fysiek met leidinggevende en HR business partner

Solliciteren doe je zo:

  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
  • Stuur je cv door naar actief.deinze@actief.be
  • Stuur je cv door via WhatsApp 0474690170

Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630

Na je sollicitatie, zal  Anissa, Sarah of Saïd je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht